پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

وزیر دفاع: مسیر توسعه و پشتیبانی پهپادی از نیرو‌های مسلح با قوت ادامه دارد| افزایش چشمگیر توان رزم نیرو‌های مسلح

  • کد خبر: ۱۵۹۹۳۳
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
وزیر دفاع: مسیر توسعه و پشتیبانی پهپادی از نیرو‌های مسلح با قوت ادامه دارد| افزایش چشمگیر توان رزم نیرو‌های مسلح
آئین تحویل‌دهی بیش از  ۲۰۰ پهپاد از نوع کرار، ابابیل ۴ و ۵، آرش و ... با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع در تهران و سایر مناطق کشور برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی در آئین تحویل دهی بیش از ۲۰۰ پهپاد راهبردی به نیرو‌های ارتش، در سخنانی اظهار داشت: وزارت دفاع، مسئولیت پشتیبانی از نیرو‌های مسلح را برعهده دارد. این پشتیبانی هم در زمینه تجهیزات و تسلیحات و هم در زمینه خدمت رسانی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: با اولویت‌بندی که درباره صحنه‌های رزم کردیم، متوجه نقش بسیار مهم پهپاد در صحنه‌های رزم شدیم. از سال‌های گذشته اقدامات در زمینه پهپادی شروع شده بود و دانشمندان ما در بخش صنعت دفاعی، هم در حوزه تحقیقات و هم در حوزه تولید مشغول به فعالیت بودند. نتیجه این اقدامات ساخت انواع پهپاد با ماموریت‌های مختلف بوده است.


بیشتر بخوانید:

الحاق بیش از ۲۰۰ پهپاد راهبردی بُرد بلند به سازمان رزم ارتش+ جزئیات

سرلشکر موسوی: توان پهپادی ارتش در حال افزایش است| دستاورد‌های پهپادی حاصل حمایت‌های رهبر انقلاب است

اولین تصاویر از الحاق بیش از ۲۰۰ پهپاد راهبردی به سازمان رزم ارتش


امیر آشتیانی خاطرنشان کرد: با توجه به در اولویت‌بودن این نوع از تجهیزات، وزارت دفاع، نیرو‌های مسلح را در این مسیر پشتیبانی کرد و حال با توجه به تنوع ماموریت‌هایی که این پهپاد‌ها دارند، توان رزم نیرو‌های مسلح ما به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. مسیر پشتیبانی از نیرو‌های مسلح در این زمینه ادامه خواهد داشت و همچنین در سایر حوزه‌ها مانند موشکی، پدافند هوایی و ... نیز پشتیبانی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به توانمندی وزارت دفاع گفت: در مسیر حمایت از نیرو‌های مسلح از همکاری بخش کشوری به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها استفاده خواهیم کرد و این توانمندی‌ها موجب تحول بزرگ در بخش نظامی و غیر نظامی شده و خواهد شد.

امیر آشتیانی پیش‌بینی و تدارک اثر بخش حوزه امنیت را بخشی از وظایف وزارت دفاع دانست و افزود: در مسیر دفاع و بازدارندگی موثر و صحنه‌های مواجه با دشمن اقدامات مختلفی صورت گرفته که نمونه‌ای از این اقدامات همین تحویل پهپادهاست. تحویل این پهپاد‌ها به نیرو‌های مسلح استمرار خواهد داشت و وزارت دفاع در مسیر ماموریت ذاتی خود همواره این را دنبال خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با برشمردن نکاتی درباره تجهیزات واگذار شده به نیرو‌های مسلح، عنوان کرد: نکته نخست این است که این تجهیزات باید به‌روز باشد. نکته دوم نیز اهمیت آموزش درباره این تجهیزات است. اگر مجموعه‌ای که این تجهیزات را تحویل می‌گیرد از آموزش کافی برخوردار باشد، قطعا اثرگذاری این تجهیزات بیشتر خواهد بود. سومین نکته شجاعت به‌کارگیری از این تجهیزات است. یکی از ویژگی‌های ارتش این است که آموزش لازم و شجاعت به‌کارگیری این تجهیزات را داراست و این موضوع قدرت‌آفرین خواهد بود.

امیر آشتیانی در پایان با اشاره به امضای قرارداد‌های تحویل تجهیزات به نیرو‌های مسلح گفت: در مسیر توسعه و تعاملات بین نیرو‌ها و وزارت دفاع هستیم. قرارداد‌هایی که امروز امضا شد، قابل تقدیر است و این اقدامات را در سطح نیرو‌های مسلح خواهیم داشت؛ اعتقاد داریم که ظرفیت توسعه این تعاملات بیشتر است و می‌توانیم تجهیزات به روزی که مجموعه ارتش نیاز دارد، در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->